Subiekt nexo PRO - zaawansowany system sprzedaży
Subiekt nexo PRO jest systemem wspierającym sprzedaży i obsługę magazynów w małych i średnich przedsiębiorstwach. Stanowi on rozszerzoną wersję Subiekta nexo – poza pełną funkcjonalnością standardowego programu posiada wiele dodatkowych rozwiązań pozwalających spełnić wiele, także nietypowych, potrzeb.
Subiekt nexo PRO może wspomagać pracę przedsiębiorstwa zarówno jedno- jak i wielo-oddziałowego. Pozwala on definiować ceny asortymentu poprzez rozbudowany system cenników głównych i dodatkowych. Cechuje go także zaawansowana obsługa zamówień - dostępne są w nim między innymi widoki: 'Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia', 'Asortyment na wyczerpaniu', 'Asortyment na zleceniach' ułatwiające sprawną i efektywną realizację zamówień tak od klientów, jak i do dostawców.
Subiekt nexo PRO jest systemem jeszcze bardziej otwartym i konfigurowalnym. W ramach możliwości jego dostosowywania do indywidualnych potrzeb firmy można wymienić np. opcję dodawania własnych pól do różnych obiektów programu oraz możliwość definiowania własnych raportów i wzorców wydruku.
Podstawowe funkcjonalności Subiekta nexo PRO:
- możliwość pełnej obsługi dokumentów handlowych oraz magazynowych wszystkich typów;
- całkowita rozdzielność dokumentów magazynowych oraz handlowych, pojedyncze albo zbiorcze tworzenie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych; automatyczne tworzenie dokumentu WZ do faktury, faktura pro forma, faktura sprzedaży z wielu magazynów;
- zaawansowany system zamówień - każda pozycja asortymentowa może mieć własny termin realizacji, w szczególności nawet wcześniejszy od terminu realizacji całego dokumentu;
- prowadzenie kartotek asortymentów - towary, usługi, komplety oraz opakowania zwrotne; działy sprzedaży w kartotekach;
- prowadzenie kartotek klientów obejmujących także dane typu CRM;
- elastyczna polityka cenowa - opcja przypisywania cenników poszczególnym klientom; cena oraz domyślny i maksymalny rabat dla pozycji cenników mogą mieć nadawane różne wartości w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
- obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
- pełna obsługa kasy - rejestracja operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą oraz bony), możliwość dodania niewykonanych operacji kasowych (z odłożonym skutkiem);
- zaawansowana obsługa rachunków bankowych - przelewy standardowe, do ZUS oraz podatkowe, operacje na rachunkach, opłaty prowizyjne, wyciągi; obsługa bankowości elektronicznej on-line (wybrane banki) oraz za pomocą wymiany plików;
- obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), kompensaty, rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty i noty odsetkowe;
- obsługa urządzeń zewnętrznych - kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych;
- automatyzacja synchronizacji zmian asortymentowych w kartotekach programu i urządzeniach zewnętrznych;
- całkowita kompatybilność z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO;
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
- Sfera dla Subiekta nexo – programistyczne otwarcie systemu na możliwość dodawania rozwiązań własnych (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK – pobierz);
- rozbudowane pola własne do wielu elementów systemu;
- możliwość definiowania własnych raportów i wzorców wydruku;
- zniesienie ograniczenia ilości plików w bibliotece załączników oraz flag własnych;
- możliwość definiowania ról użytkowników, które usprawniają proces nadawania odpowiednich uprawnień;
- opcja profilowania dostępu użytkowników do oddziałów oraz magazynów;
- możliwość generowania dedykowanych widoków dla użytkowników;
- opcja przypisywania wielu dostawców dla danego asortymentu z możliwością wyróżnienia jednego dostawcy głównego oraz producenta; przy każdym dostawcy można wprowadzić dla danego asortymentu zestaw indywidualnych symboli i terminów dostawy;
- pełny ślad rewizyjny – możliwość rejestrowania i śledzenia zmian wprowadzanych przez poszczególnych pracowników w dokumentach lub kartotekach;
- wydruki niefiskalne – opcja używania drukarki fiskalnej jako biurowej w celu drukowania na niej dowolnych dokumentów; listę drukarek umożliwiających taki wydruk można znaleźć tutaj;
- szybkie płatności – możliwość automatycznego generowanie linku pozwalającego klientowi szybko opłacić dokument;
- raport ułatwiający rozliczenie podatku od sprzedaży detalicznej;
- możliwość obsługi zamienników – opcja określania zbiorów asortymentów, wśród których możliwa jest wymiana za pomocą specjalnej funkcji dostępnej w dokumentach;
- możliwość generowania kosztorysów oraz sprzedaży usług wraz z zestawieniem materiałów koniecznych do ich wykonania;
- kojarzenie dokumentów – opcja ręcznego ustawiania powiązań pomiędzy dowolnymi dokumentami;
- możliwość określania ceny z precyzją do 6 miejsc po przecinku;
- możliwość obsługi oddziałów firmy, z którymi związane mogą być różne domyślne cenniki główne;
- opcja określania cenników dodatkowych - mogą dotyczyć pewnej części cennika głównego, posiadać ograniczenia czasowe lub być przypisane określonym klientom;
- możliwość definiowania zestawów cenowych w cennikach - umożliwiają odmienne wyliczanie cen w cenniku dla różnych zbiorów asortymentu ustalonych, np. za pomocą grup, cech, działów sprzedaży itp.;
- możliwość określania dodatkowych kosztów z rozchodu wewnętrznego poprzez podłączanie ich do dokumentu sprzedaży;
- opcja pozwalająca na kumulowanie identycznych pozycji asortymentowych w trakcie wystawiania dokumentu;
- możliwość definiowania dowolnych komunikatów użytkownika dla klienta lub asortymentu, które będą wyświetlane podczas wybierania ich na dokumentach;
- generowanie automatycznych kodów dostaw (numerów partii) w momencie wprowadzania towarów do magazynu; istnieje także opcja kontroli unikalności tych numerów;
- opcja zakupu oraz sprzedaży ze wskazanych dostaw (partii), a także możliwość rezerwacji wybranych dostaw;
- opcja ukrywania danej partii asortymentu po przekroczeniu terminu jej ważności;
- możliwość ukrywania asortymentu w wybranych magazynach dla dokumentów sprzedaży, wydań magazynowych oraz zamówień;
- monitorowanie rozbieżności w przyjęciach magazynowych;
- możliwość wydawania asortymentu według systemu HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej kolejności);
- obsługa korekt kosztów dostaw - korekty używane do rozliczania kosztów ubocznych zakupu, np. cła, kosztów transportu, itp.;
- możliwość oznaczenia pozycji zamówień jako gotowych do realizacji, przy jednoczesnej kontroli fakturowania tylko tych zamówień, których wszystkie pozycje oznaczone są jako gotowe do realizacji;
- zbiorcza realizacja wielu zamówień jednym dokumentem;
- opcja realizacji seryjnej zamówień od klientów – możliwość automatycznego wygenerowania zaplanowanych dokumentów realizujących dla wielu wybranych zamówień od klientów, także z ich wydrukiem i fiskalizacją;
- widok roboczy „Asortyment na zamówieniach” pomocny przy obsłudze pozycji zamówienia;
- widoki robocze „Asortyment na wyczerpaniu” i „Asortyment na zleceniach” podnoszące wydajność oraz efektywność pracy z zamówieniami do dostawców;
- parametryzacja minimalnej wymaganej kwoty niezbędnej do zrealizowania zamówienia od klienta;
- możliwość kontroli kolejności realizacji zamówień ze względu na datę ich wystawienia ;
- opcja kompletowania zamówień, tzn. rezerwowania dostaw niezbędnych do zrealizowania zamówienia;
- dostępność raportu „Dostawy przeterminowane”, który obejmuje asortyment z przekroczoną datą ważności;
- realizacja zamówień od klientów za pomocą przesunięć międzymagazynowych;
- definiowanie wyrażeń użytkownika podczas generowania pliku JPK_V7 dla biura rachunkowego;
- rozbudowane metody określania numeracji dokumentów oraz partii asortymentu;
- zaawansowane możliwości obsługi płatności odroczonych – rozbicie na raty;
- opcja dzielenia rozrachunku na raty - rozrachunek może zostać podzielony na wiele kwot cząstkowych, wraz z indywidualnym określeniem terminu ich spłaty;
- możliwość rozliczeń wielowalutowych (np. EUR – USD);
- kompensaty wielowalutowe;
- sesje kasowe – funkcja umożliwiająca weryfikację pracy kasjera (podczas procedury zamykania sesji pogram automatycznie wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
- sesje rozliczeniowe – narzędzie wspierające lepsze zarządzanie rozliczeniami;
- pakiet e-Commerce: opodatkowanie sprzedaży transgranicznej dla konsumentów, w tym obsługa sprzedaży w procedurze OSS;
- klasyfikatory asortymentu - funkcja pozwalająca na organizowanie drzewiastej struktury asortymentu, a także filtrowanie go w kartotece oraz na listach, jak również filtrowanie wyników raportów i list dokumentów.
Zasady licencjonowania Subiekta nexo PRO
Subiekt nexo PRO dostępny jest w wersji 1- i 3- stanowiskowej. Kolejne stanowiska można dokupywać pojedynczo lub w pakietach po 3. Uwaga: cena rocznego abonamentu ulepszeń Subiekta nexo PRO zależy od ilości stanowisk (patrz Cennik).Wypróbuj Subiekta nexo PRO za darmo!
Pobranie i zainstalowanie wersji DEMO pozwala na bezpłatne utworzenie nowego podmiotu (wypełnionego danymi przykładowymi bądź całkowicie pustego i wymagającego wprowadzenia wszystkich danych przez użytkownika) i zapoznanie się z wszystkimi funkcjonalnościami programu. Na bezpłatnie utworzonej bazie firmy można pracować przez 45 dni - po tym czasie nastąpi jej zablokowanie. Zablokowany podmiot można ewentualnie uruchomić na nowo (odblokować) wpisując do niego zakupiony kod licencji programu.
Jeśli chcesz poszerzyć funkcjonalność Subiekta nexo PRO...
Możesz poszerzyć funkcjonalność Subiekta nexo PRO dokupując licencje dla modułów dodatkowych:
Automatyzacja - pozwoli usprawnić wiele procesów w Twojej firmie;
Dokumenty firmy- umożliwi wygodne przesyłanie do działu księgowości dokumentów wystawianych w Twojej firmie,
POS-interfejs dotykowy - pozwoli na pracę na Subiekcie nexo PRO przy użyciu interfejsu dotykowego (tzw. szybka sprzedaż).