Gestor nexo PRO - zaawansowany system CRM

Gestor nexo PRO to program wspierający budowanie trwałych relacji z klientami, a także organizację pracy przedsiębiorstwa. Dzięki przyjaznemu, intuicyjnemu interfejsowi oraz automatyzacji wielu z powtarzalnych czynności pomaga podnieść nie tylko efektywności i wydajności pracy, ale także jej komfort.

Gestor nexoPRO pozwala między innymi ewidencjonować dane klientów istotne w budowaniu trwałych z nimi relacji, takie jak: dane przedstawiciela, historia kontaktów, przedstawiane i negocjowane oferty, prowadzona korespondencja itp. Program umożliwia wysyłkę maili, a także prowadzenie zbiorczego mailingu za pomocą wbudowanego klienta pocztowego.

Gestor nexo PRO wspomaga również organizację pracy wewnątrz firmy - umożliwia planowanie i wykonywanie zadań, delegowanie wykonania zadań poszczególnym pracownikom, monitorowanie postępu prac, wyświetlanie powiadomień, rezerwowanie zasobów firmy itp.

W systemie istnieje również osobny moduł 'Zlecenia serwisowe' wspierający zarządzanie działem serwisu, obsługiwania napraw i reklamacji przy wykorzystaniu scenariuszy obsługi klienta. W module tym możliwe jest szybkie sprawdzenie dostępności potrzebnych części, ustalenie opłacalności zlecenia oraz dostęp do wszystkich dokumentów z nim powiązanych.

Z kolei moduł 'Umowy z klientami' umożliwia ewidencję umów zarówno z klientami jak i dostawcami firmy (np. dotyczące prądu, gazu, wszelkich przeglądów itp.). Ten dedykowany moduł umożliwia powiązać umowy z określonymi, wykonywanymi automatycznie cyklicznymi czynnościami, takimi jak wystawiane dokumentów lub dodanie przypomnień (np. o kończącej się umowie). 

Gestor nexo PRO to rozszerzona wersja systemu Gestor nexo. Poza pełną funkcjonalnością standardowego programu posiada szeroki wachlarz funkcji i rozwiązań. Jego otwartość i elastyczność pozwalają w łatwy sposób skonfigurować tak, by spełniał szczególne, indywidualne potrzeby przedsiębiorstwa (możliwość dodawania rozszerzeń i własnych rozwiązań, dodawania pól własnych do obiektów systemu, tworzenia własnych słowników, flag, raportów czy wzorców wydruków).

Gestor nexo PRO  stanowi integralny element linii InsERT nexo PRO. Współpraca z programem sprzedaży Subiekt nexo pozwala między innymi na prowadzenie wspólnych kartotek klientów i asortymentu, a także cenników oraz promocji. Umożliwia również łatwe przekształcanie ofert w dokumenty handlowe lub magazynowe dowolnego typu.

Podstawowe funkcjonalności Gestora nexo PRO:

  • gromadzenie oraz sprawne wyszukiwanie (dostępne z każdego miejsca w programie) danych klientów uwzględniających informacje istotne dla pracy działu CRM;
  • rejestrowanie pełnej historii kontaktów z poszczególnymi klientami, podejmowanych działań ich dotyczących, przedstawianych ofert oraz procesów ofertowych, a także wystawianych dokumentów;
  • możliwość określania zbiorów klientów (zestawów klientów), by następnie wykorzystywać je w definicjach zadań i działań marketingowych;
  • rozbudowana obsługa ofert dla klientów, uwzględniająca również obsługę wielu ofert w ramach jednego procesu, a także ich zbiorcze generowanie;
  • możliwość przekształcania ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa ofert wielowalutowych;
  • elastyczne zarządzanie planowaniem oraz stosowaniem promocji;
  • możliwość wysyłki indywidualnych albo masowych wiadomości SMS różnego typu do różnych zestawów odbiorców (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
  • możliwość planowanie oraz rejestrowania etapów wykonywania działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mail) prowadzonych w firmie, zarówno dotyczących klientów lub odbywających się z ich udziałem, jak i niezwiązanych z klientami;
  • możliwość definiowania wyświetlania przypomnień o zaplanowanych działaniach;
  • możliwość rejestrowania czasu wykonania działań;
  • dostępność opcji automatyzacji w działaniach, z możliwością zaplanowania ich wykonania;
  • opcja wymiany informacji, poprzez komentarze, między uczestnikami realizującymi poszczególne działania, procesy ofertowe lub zlecenia serwisowe;
  • generowanie automatycznych działań lub powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS powiązanych ze zleceniami serwisowymi;
  • prowadzenie ewidencji ogólnodostępnych zasobów przedsiębiorstwa (np. samochodów służbowych) z możliwością ich rezerwacji;
  • kalendarz zaplanowanych działań możliwy do wyświetlenia w wielu widokach;
  • prosta administracja wiadomościami e-mail we wbudowanym kliencie poczty obsługującym protokół IMAP;
  • możliwość generowania zbiorczych wysyłek e-maili przy użyciu autotekstów;
  • dostępność funkcji usprawniających zarządzanie e-mailami, np. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, definiowanie reguł wiadomości itp.;
  • możliwość korzystania z systemu raportowania oraz przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka załączników pozwalająca ewidencjonować pliki zewnętrzne (np. umowy w formacie pdf);
  • możliwość oznaczania obiektów flagami;
  • praca jedno- i wielostanowiskowa;
  • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Gestora nexo – programistyczne otwarcie systemu na możliwość dodawania rozwiązań własnych (dokładny opis oraz dokumentacja techniczna w nexo SDK - pobierz);
  • możliwość tworzenia ofert wielowariantowych;
  • specjalny moduł przeznaczony do administrowania umowami z klientami (ewidencja elektroniczna);
  • tzw. punkty rozszerzania – opcje umożliwiające poszerzać logikę biznesową systemu o algorytmy własne (automatyczne akcje, definicje dynamicznych zestawów klientów, itp.);
  • rozbudowane pola własne, obejmujące także słowniki własne (powiązane z obiektami takimi jak: klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment, zlecenia serwisowe, umowy z klientami);
  • możliwość definiowania wydruków własnych;
  • możliwość dodawania własnych raportów;
  • elastyczny system flag własnych, które mogą być określane dla poszczególnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży);
  • możliwość generowania dedykowanych widoków w modułach;
  • możliwość definiowania ról użytkowników, które usprawniają proces nadawania odpowiednich uprawnień;
  • opcja definiowania oddziałów;
  • opcja przypisywania wielu dostawców dla danego asortymentu z możliwością wyróżnienia jednego dostawcy głównego oraz producenta;
  • możliwość obsługi zamienników – opcja określania zbiorów asortymentów, wśród których możliwa jest wymiana za pomocą specjalnej funkcji dostępnej w dokumentach;
  • zniesienie limitu 1000 plików w bibliotece załączników;
  • pełny ślad rewizyjny – możliwość rejestrowania i śledzenia zmian wprowadzanych przez poszczególnych użytkowników w dokumentach lub zleceniach serwisowych;
  • klasyfikatory asortymentu - funkcja pozwalająca na organizowanie drzewiastej struktury asortymentu, a także filtrowanie go w kartotece oraz na listach, jak również filtrowanie wyników raportów i list dokumentów.

Zasady licencjonowania Gestora nexo PRO

Gestor nexo PRO dostępny jest w wersji 1- i 3- stanowiskowej. Kolejne stanowiska można dokupywać pojedynczo lub w pakietach po 3. Uwaga: cena rocznego abonamentu ulepszeń Gestora nexo PRO zależy od ilości stanowisk (patrz Cennik).

Wypróbuj Gestora nexo PRO za darmo!

Pobranie i zainstalowanie wersji DEMO pozwala na bezpłatne utworzenie nowego podmiotu (wypełnionego danymi przykładowymi bądź całkowicie pustego i wymagającego wprowadzenia wszystkich danych przez użytkownika) i zapoznanie się z wszystkimi funkcjonalnościami programu. Na bezpłatnie utworzonej bazie firmy można pracować przez 45 dni - po tym czasie nastąpi jej zablokowanie. Zablokowany podmiot można ewentualnie uruchomić na nowo (odblokować) wpisując do niego zakupiony kod licencji programu.

Jeśli chcesz poszerzyć funkcjonalność Gestora nexo PRO...

Możesz poszerzyć funkcjonalność Gestora nexo PRO dokupując licencje dla modułów dodatkowych:

Automatyzacja - pozwoli usprawnić wiele procesów w Twojej firmie.