Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Koszyk

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Portal Biura - aplikacja do kontaktów klientów z biurem rachunkowym

Portal Biura to intuicyjna i przyjemna w obsłudze aplikacja webowa stanowiąca miejsce kontaktu klienta z biurem rachunkowym. Jest ona w pełni zintegrowana z systemami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem nexo PRO, Rewizorem GT, Rachmistrzem nexo PRO i Rachmistrzem GT.

Portal Biura oferuje dwie usługi: Portal Dokumentów i Raporty. Każdą z nich posiada wiele użytecznych funkcji, zarówno dla biur rachunkowych, jak i ich klientów. Usługi te mogą być wykorzystywane niezależnie od siebie.

Biura rachunkowe mogą wykupić i udostępnić swoim klientom jedną lub obie usługi.

Co zyskuje biuro rachunkowe:

W usłudze Portal Dokumentów biuro rachunkowe otrzymuje:

  • automatyczne pobieranie do systemów księgowych dokumentów przesłanych przez klientów,
  • możliwość łatwego przeglądania dokumentów przesłanych przez klienta,
  • wygodne wprowadzanie dokumentów do używanego programu,
  • automatyczne wczytywanie danych z przesłanych faktur (OCR) - system przenosi na dokument księgowy rozpoznane dane z dokumentu (m.in. numer, data, kontrahent, kwota VAT),
  • możliwość informowania klienta o postępach prac nad dokumentem.

Integralną częścią usługi Portal Dokumentów jest Portfel InsERT, gdyż za dokumenty przesyłane przez Portal Dokumentów płacimy InsPunktami.

W usłudze Raporty biuro rachunkowe otrzymuje:

  • możliwość publikacji raportów finansowo-księgowych;
  • łatwe przeglądanie raportów wysłanych do klienta;
  • możliwość ustawienia automatycznego powiadamiania klientów (e-mail lub SMS) o nadchodzących terminach podatkowo-składkowych, konieczności dostarczenia dokumentów, rozliczenia się z biurem, wysyłki raportów lub odrzuceniu przesłanych dokumentów.

Co zyskuje klient biura rachunkowego:

W usłudze Portal Dokumentów klient biura rachunkowego otrzymuje możliwość:

  • natychmiastowego przekazywania przez chmurę do biura rachunkowego zdjęć dokumentów (np. zrobione za pomocą smartfona) oraz dokumentów w formacie PDF;
  • dokładnego opisywania przesyłanych dokumentów;
  • śledzenia postępów pracy nad dokumentami.

W usłudze Raporty klient biura rachunkowego otrzymuje możliwość:

  • wygodnego przeglądania raportów udostępnianych przez biuro, takich jak:
    • podsumowanie ewidencji VAT oraz zapisów szczegółowych sprzedaży i zakupu, 
    • podsumowanie ksiąg rachunkowych, w tym również ich poszczególne zapisy (dla księgowości uproszonej),
    • podsumowanie rozliczeń wraz ze szczegółami zobowiązań i należności,
    • wynagrodzenia pracowników, 
    • podsumowanie zobowiązań wobec instytucji prawnych oraz pracowników, wraz z danymi niezbędnymi do wykonania przelewów;
  • intuicyjnego zarządzania raportami udostępnionymi przez biuro – możliwość filtrowania, wyszukiwania, sortowania oraz eksportowania (do formatu CSV) lub drukowania;
  • otrzymywania powiadomień o nadchodzących terminach (np. terminie dostarczenia dokumentów, terminie rozliczenia z biurem);
  • otrzymywania powiadomień o nadchodzących czynnościach poprzez SMS lub e-mail.

Licencjonowanie usług Portalu Biura

Licencjonowanie usługi Portal Dokumentów

  • Aktywacja usługi jest bezpłatna, zaś jej dostępność ma ważność bezterminową.
  • Do korzystania z usługi Portal Dokumentów konieczne jest posiadanie Portfela InsERT i InsPunktów.
  • Każdy dokument przesłany do usługi Portal Dokumentów pobiera opłatę InsPunktów: 1 strona dokumentu = 1 InsPunkt.
  • Aktywacja usługi Portal Dokumentów doładowuje Portfel InsERT wartością 25 InsPunktów.

Licencjonowanie usługi Raporty

  • Licencjonowanie odbywa się na podstawie liczby podmiotów.
  • Usługa może być wykupywana na okres 1, 3 lub 12 miesięcy.
  • Podczas zakupu usługi klient wybiera pakiet podmiotów: 50, 100, 150, 200 etc.
  • Podstawowy pakiet to 50 podmiotów.
  • Jeśli usługa jest kupowana dla większej liczby podmiotów niż pakiet podstawowy to cena liczona jest jako cena pakietu podstawowego + suma cen odpowiedniej ilości rozszerzeń o kolejnych 50 podmiotów.
  • Jeśli klient chce zwiększyć ilość podmiotów w trakcie trwania usługi, to cena liczona jest jako iloczyn miesięcy do wygaśnięcia trwającej usługi, liczby dokupywanych rozszerzeń i ceny rozszerzenia na okres 1 miesiąca.
  • Jeśli w trakcie trwania usługi nastąpi wykupienie kolejnej usługi z wyższym pakietem podmiotów, to pakiet podmiotów trwającej usługi również zostanie odpowiednio zwiększony, za co pobierana jest opłata tak samo jak przy rozszerzaniu pakietu podmiotów w trakcie trwania usługi.
  • Można aktywować i wypróbować usługę bezpłatnie przez okres 45 dni.
  • Usługę można aktywować bezpośrednio w programie lub przez Konto InsERT.

Witryna stworzona na platformie