Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Koszyk

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

teleKonsultant - wykwalifikowana pomoc telefoniczna dla systemów InsERT

teleKonsultant to usługa dostępu do wykwalifikowanej pomocy telefonicznej świadczona przez pracowników firmy InsERT. Umożliwia ona konsultacje telefoniczne ze specjalistami od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00.

teleKonsultant jest usługą, którą wykupuje się na okres 12 miesięcy, indywidualnie dla każdego programu. Jest świadczona dla programów: Subiekt nexo/nexo PRO/GT, Gestor nexo/nexo PRO/GT, Rachmistrz nexo/nexo PRO/GT, Rewizor nexo/nexo PRO/GT, Gratyfikant nexo/nexo PRO/GT.

Wykupiony roczny abonament teleKonsultanta obejmuje możliwość korzystania z indywidualnie przydzielonych dla każdego programu numerów telefonów, pod którymi można szybko skontaktować się z wykwalifikowanym konsultantem; posiadacz abonamentu teleKonsultanta otrzymuje ten numer w Regulaminie usługi, a także może go znaleźć w swoim Koncie Insert.

Zakup teleKonsultanta

Usługa teleKonsultanta sprzedawana jest na okres 12 m-cy. Koszt zakupu rocznego abonamentu teleKonsultanta zależy od programu i podany jest w cenniku.

UWAGA: w przypadku zakupu teleKonsultanta razem z abonamentem ulepszeń programu, przysługuje cena promocyjna.

Usługę telekonsultanta można nabyć u nas.  Wystarczy na nasz adres  [email protected] przesłać dane do faktury i kod licencji programu InsERT.

Wypróbuj teleKonsultanta za darmo

Po zarejestrowaniu nowej licencji programu użytkownik otrzymuje bezpłatnie 3-miesięczny abonament usługi teleKonsultanta.

Witryna stworzona na platformie