teleKonsultant - wykwalifikowana pomoc telefoniczna dla systemów InsERT
teleKonsultant to usługa dostępu do wykwalifikowanej pomocy telefonicznej świadczona przez pracowników firmy InsERT. Umożliwia ona konsultacje telefoniczne ze specjalistami od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00.
teleKonsultant jest usługą, którą wykupuje się na okres 12 miesięcy, indywidualnie dla każdego programu. Jest świadczona dla programów: Subiekt nexo/nexo PRO/GT, Gestor nexo/nexo PRO/GT, Rachmistrz nexo/nexo PRO/GT, Rewizor nexo/nexo PRO/GT, Gratyfikant nexo/nexo PRO/GT.
Wykupiony roczny abonament teleKonsultanta obejmuje możliwość korzystania z indywidualnie przydzielonych dla każdego programu numerów telefonów, pod którymi można szybko skontaktować się z wykwalifikowanym konsultantem; posiadacz abonamentu teleKonsultanta otrzymuje ten numer w Regulaminie usługi, a także może go znaleźć w swoim Koncie Insert.
Zakup teleKonsultanta
Usługa teleKonsultanta sprzedawana jest na okres 12 m-cy. Koszt zakupu rocznego abonamentu teleKonsultanta zależy od programu i podany jest w cenniku.
UWAGA: w przypadku zakupu teleKonsultanta razem z abonamentem ulepszeń programu, przysługuje cena promocyjna.
Usługę telekonsultanta można nabyć u nas. Wystarczy na nasz adres [email protected] przesłać dane do faktury i kod licencji programu InsERT.
Wypróbuj teleKonsultanta za darmo
Po zarejestrowaniu nowej licencji programu użytkownik otrzymuje bezpłatnie 3-miesięczny abonament usługi teleKonsultanta.