Gestor nexo - system CRM dla małej lub średniej firmy

Gestor nexo to system wspierający budowanie trwałych relacji z klientami, a także organizację pracy przedsiębiorstwa. Dzięki przyjaznemu, intuicyjnemu interfejsowi oraz automatyzacji wielu z powtarzalnych czynności, używanie tego programu prowadzi do podniesienia nie tylko efektywności i wydajności pracy, ale także jej komfortu.
Gestor nexo pozwala między innymi ewidencjonować dane klientów istotne w budowaniu trwałych z nimi relacji, takie jak: dane przedstawiciela, historia kontaktów, przedstawiane i negocjowane oferty, prowadzona korespondencja itp. Program umożliwia wysyłkę maili, a także prowadzenie zbiorczego mailingu za pomocą wbudowanego klienta pocztowego.
Gestor nexo wspomaga również organizację pracy wewnątrz firmy - umożliwia planowanie i wykonywanie zadań, delegowanie wykonania zadań poszczególnym pracownikom, monitorowanie postępu prac, wyświetlanie powiadomień, rezerwowanie zasobów firmy itp. W systemie istnieje również osobny moduł 'Zlecenia serwisowe' wspierający zarządzanie działem serwisu, obsługiwania napraw i reklamacji przy wykorzystaniu scenariuszy obsługi klienta. W module tym możliwe jest szybkie sprawdzenie dostępności potrzebnych części, ustalenie opłacalności zlecenia oraz dostęp do wszystkich dokumentów z nim powiązanych.
Gestor nexo stanowi integralny element linii InsERT nexo. Współpraca z programem sprzedaży Subiekt nexo pozwala między innymi na prowadzenie wspólnych kartotek klientów i asortymentu, a także cenników oraz promocji. Umożliwia również łatwe przekształcanie ofert w dokumenty handlowe lub magazynowe dowolnego typu.
Podstawowe funkcjonalności Gestora nexo:

- gromadzenie oraz sprawne wyszukiwanie (dostępne z każdego miejsca w programie) danych klientów uwzględniających informacje istotne dla pracy działu CRM;
- rejestrowanie pełnej historii kontaktów z poszczególnymi klientami, podejmowanych działań ich dotyczących, przedstawianych ofert oraz procesów ofertowych, a także wystawianych dokumentów;
- możliwość określania zbiorów klientów (zestawów klientów), by następnie wykorzystywać je w definicjach zadań i działań marketingowych;
- rozbudowana obsługa ofert dla klientów, uwzględniająca również obsługę wielu ofert w ramach jednego procesu, a także ich zbiorcze generowanie;
- możliwość przekształcania ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
- obsługa ofert wielowalutowych;
- elastyczne zarządzanie planowaniem oraz stosowaniem promocji;
- możliwość wysyłki indywidualnych albo masowych wiadomości SMS różnego typu do różnych zestawów odbiorców (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
- możliwość planowanie oraz rejestrowania etapów wykonywania działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mail) prowadzonych w firmie, zarówno dotyczących klientów lub odbywających się z ich udziałem, jak i niezwiązanych z klientami;
- możliwość definiowania wyświetlania przypomnień o zaplanowanych działaniach;
- możliwość rejestrowania czasu wykonania działań;
- dostępność opcji automatyzacji w działaniach, z możliwością zaplanowania ich wykonania;
- opcja wymiany informacji, poprzez komentarze, między uczestnikami realizującymi poszczególne działania, procesy ofertowe lub zlecenia serwisowe;
- generowanie automatycznych działań lub powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS powiązanych ze zleceniami serwisowymi;
- prowadzenie ewidencji ogólnodostępnych zasobów przedsiębiorstwa (np. samochodów służbowych) z możliwością ich rezerwacji;
- kalendarz zaplanowanych działań możliwy do wyświetlenia w wielu widokach;
- prosta administracja wiadomościami e-mail we wbudowanym kliencie poczty obsługującym protokół IMAP;
- możliwość generowania zbiorczych wysyłek e-maili przy użyciu autotekstów;
- dostępność funkcji usprawniających zarządzanie e-mailami, np. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, definiowanie reguł wiadomości itp.;
- możliwość korzystania z systemu raportowania oraz przetwarzania wyników raportów;
- biblioteka załączników pozwalająca ewidencjonować pliki zewnętrzne (np. umowy w formacie pdf);
- możliwość oznaczania obiektów flagami;
- praca jedno- i wielostanowiskowa;
- możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.
Obsługa RODO:
- cele i zgody na przetwarzanie danych;
- obowiązki informacyjne;
- ochrona danych;
- prawo do zapomnienia (anonimizacja);
- rejestr czynności przetwarzania.
Zasady licencjonowania Gestora nexo
Podstawowa licencja Gestora nexo sprzedawana jest na jedno lub trzy stanowiska (tj. umożliwia pracę odpowiednio jednej lub do trzech jednocześnie zalogowanych osób; system może być jednak zainstalowany na większej ilości stanowisk).
Jeśli istnieje taka potrzeba, można dokupić rozszerzenia stanowiskowe Gestora nexo, które są dostępne w pakietach z jednym lub z trzema stanowiskami. Uwaga: wraz z liczbą stanowisk Gestora nexo (powyżej trzech) rośnie cena rocznego abonamentu ulepszeń (zgodnie z: Cennik).
Wypróbuj Gestora nexo za darmo!
Pobranie i zainstalowanie wersji DEMO pozwala na bezpłatne utworzenie nowego podmiotu (wypełnionego danymi przykładowymi bądź całkowicie pustego i wymagającego wprowadzenia wszystkich danych przez użytkownika) i zapoznanie się z wszystkimi funkcjonalnościami programu. Na bezpłatnie utworzonej bazie firmy można pracować przez 45 dni - po tym czasie nastąpi jej zablokowanie. Zablokowany podmiot można ewentualnie uruchomić na nowo (odblokować) wpisując do niego zakupiony kod licencji programu.
Jeśli chcesz poszerzyć funkcjonalność Gestora nexo...
Możesz poszerzyć funkcjonalność Gestora nexo dokupując licencje dla modułów dodatkowych:
Automatyzacja - pozwoli usprawnić wiele procesów w Twojej firmie.