Subiekt nexo - nowoczesny system sprzedaży
Subiekt nexo całościowo wspomaga sprzedaż w małych i średnich sklepach, hurtowniach, firmach produkcyjnych, usługowych i innych. Nowoczesny Interfejs i funkcjonalność dostosowana do potrzeb firm różnych branż pozwala na szybką, intuicyjną pracę.
Subiekt nexo wykorzystuje wszystkie typy dokumentów handlowych/magazynowych (m.in. zaawansowany system zamówień) i wydajnie zarządza magazynem. Rozbudowany moduł zarządzania finansami, pozwala na intuicyjne prowadzenie, kasy, banku (raportów kasowych/bankowych). Funkcje rozliczeń obsługują rozrachunki, windykację, także walutową z tabelą kursów walut. Rozbudowane ewidencje kartotekowe to m. in,: asortymenty, klienci, urządzenia zewnętrzne, instytucje, wspólnicy i pracownicy.
Producent Subiekta nexo, zajmuje od kilkunastu lat pierwsze miejsce w Polsce w liczbie sprzedanych systemów sprzedaży. Subiekt nexo wpisuje się w linię tych cenionych przez użytkowników systemów InsERT, którzy szczególnie cenią sobie ten program za intuicyjność i łatwość pracy, co upraszcza zarządzanie działalnością firmy handlowej/usługowej/produkcyjnej. Tym bardziej, że Subiekt nexo jest składnikiem pakietu InsERT nexo, do którego należą także: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego), Rewizor nexo (system finansowo-księgowy), Gratyfikant nexo (system kadrowo-płacowy) oraz Gestor nexo (CRM).
Podstawowe funkcjonalności Subiekta nexo:
- kompleksowa obsługa dokumentów handlowych oraz magazynowych wszystkich typów;
- całkowita rozdzielność dokumentów magazynowych oraz handlowych, pojedyncze albo zbiorcze tworzenie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych; automatyczne tworzenie dokumentu WZ do faktury, faktura pro forma, faktura sprzedaży z wielu magazynów;
- zaawansowany system zamówień - każda pozycja asortymentowa może mieć własny termin realizacji, w szczególności nawet wcześniejszy od terminu realizacji całego dokumentu;
- prowadzenie kartotek asortymentów - towary, usługi, komplety oraz opakowania zwrotne; działy sprzedaży w kartotekach;
- prowadzenie kartotek klientów obejmujących także dane typu CRM;
- elastyczna polityka cenowa - opcja przypisywania cenników poszczególnym klientom; cena oraz domyślny i maksymalny rabat dla pozycji cenników mogą mieć nadawane różne wartości w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
- obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
- pełna obsługa kasy - rejestracja operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą oraz bony), możliwość dodania niewykonanych operacji kasowych (z odłożonym skutkiem);
- zaawansowana obsługa rachunków bankowych - przelewy standardowe, do ZUS oraz podatkowe, operacje na rachunkach, opłaty prowizyjne, wyciągi; obsługa bankowości elektronicznej on-line (wybrane banki) oraz za pomocą wymiany plików;
- obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), kompensaty, rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty i noty odsetkowe;
- obsługa urządzeń zewnętrznych - kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych;
- automatyzacja synchronizacji zmian asortymentowych w kartotekach programu i urządzeniach zewnętrznych;
- całkowita kompatybilność z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo;
- biblioteka dokumentów umożliwiająca administrowanie zewnętrznymi plikami (np. umowy w formacie PDF) - limit do 1000 dokumentów.
Obsługa RODO:
- cele i zgody na przetwarzanie danych;
- obowiązki informacyjne;
- ochrona danych;
- prawo do zapomnienia (anonimizacja).
Zasady licencjonowania Subiekta nexo
Podstawowa licencja Subiekta nexo sprzedawana jest na jedno lub trzy stanowiska (tj. umożliwia pracę odpowiednio jednej lub do trzech jednocześnie zalogowanych osób; system może być jednak zainstalowany na większej ilości stanowisk).
Jeśli istnieje taka potrzeba, można dokupić rozszerzenia stanowiskowe Subiekta nexo, które są dostępne w pakietach z jednym lub z trzema stanowiskami. Uwaga: wraz z liczbą stanowisk Subiekta nexo (powyżej trzech) rośnie cena rocznego abonamentu ulepszeń (zgodnie z: Cennik).
Wypróbuj Subiekta nexo za darmo!
Pobranie i zainstalowanie wersji DEMO pozwala na bezpłatne utworzenie nowego podmiotu (wypełnionego danymi przykładowymi bądź całkowicie pustego i wymagającego wprowadzenia wszystkich danych przez użytkownika) i zapoznanie się z wszystkimi funkcjonalnościami programu. Na bezpłatnie utworzonej bazie firmy można pracować przez 45 dni - po tym czasie nastąpi jej zablokowanie. Zablokowany podmiot można ewentualnie uruchomić na nowo (odblokować) wpisując do niego zakupiony kod licencji programu.
Jeśli chcesz poszerzyć funkcjonalność Subiekta nexo...
Możesz poszerzyć funkcjonalność Subiekta nexo dokupując licencje dla modułów dodatkowych:
Automatyzacja - pozwoli usprawnić wiele procesów w Twojej firmie;
Dokumenty firmy- umożliwi wygodne przesyłanie do działu księgowości dokumentów wystawianych w Twojej firmie,
POS-interfejs dotykowy - pozwoli na pracę na Subiekcie nexo przy użyciu interfejsu dotykowego (tzw. szybka sprzedaż).