Automatyzacja - przyspieszenie i usprawnienie działań w firmie

Automatyzacja to dodatkowy moduł możliwy do uruchomienia w systemach linii InsERT nexo i InsERT nexo PRO, pozwalający na planowanie i definiowanie automatycznej realizacji pewnych czynności w programach.

Automatyzacja pozwala usprawnić pracę firmy upraszczając realizację powtarzalnych operacji i umożliwiając łatwą komunikację oraz raportowanie zarówno wewnątrz firmy jak i wobec klientów.

Automatyzacja optymalizuje zachodzące procesy i podnosi efektywność podejmowanych działań.

Jakie procesy można zautomatyzować

Specyfika możliwych do zdefiniowania automatów zależy od programu w jakim moduł Automatyzacji użyjemy.

W Subiekcie nexo/nexo PRO pozwala m.in. na automatyczne:

  • wysłanie do klienta SMS-a informującego o realizacji zamówienia;
  • utworzenie faktury sprzedaży po skompletowaniu zamówienia;
  • wysyłanie wg harmonogramów raportów;
  • generowanie powiadomień o zapisaniu dokumentu na kwotę powyżej 20 000 zł, sprzedaży towaru poniżej minimalnej marży, skompletowaniu zamówienia, przygotowaniu wszystkich pozycji zamówienia do realizacji, pojawieniu się nowego zamówienia w systemie, usunięciu dokumentu sprzedaży powiązanego z zamówieniem etc.

W Gestorze nexo/nexo PRO pozwala m.in. na automatyczne:

  • wysłanie do klienta SMS-a informującego o wystawieniu faktury cyklicznej;
  • utworzenie zamówienia po zaakceptowaniu oferty;
  • stworzenie i zapisanie wg harmonogramu raportu;
  • oznaczenie wybraną flagą działań zakończonych sukcesem;
  • wysłanie wiadomości e-mail do użytkownika dla którego dodano działanie;
  • powiadomienie klienta o zmianie jego opiekuna, etc.

W Rachmistrzu lub Rewizorze nexo/nexo PRO pozwala m.in. na automatyczne:

  • zadekretowanie dowolnego dokumentu wg zdefiniowanego schematu po pojawieniu się dokumentu w systemie;
  • utworzenie amortyzacji zbiorczej gdy będą naliczone amortyzacje wszystkich środków trwałych;
  • cykliczne naliczenie składek ZUS wspólników;
  • wygenerowanie zaliczki PIT (miesięcznej lub kwartalnej) dla wspólnika;
  • wygenerowanie deklaracji rocznych dla pracowników;
  • comiesięczne utworzenie dokumentu 'Rozliczenie pojazdu' na podstawie wprowadzonych zapisów eksploatacji pojazdu;
  • cykliczne generowanie zestawienia sprzedaży VAT;
  • tworzenie sesji kasowych za wybrany okres na podstawie dokumentów zapisanych w systemie;
  • oznaczenie wybraną flagą edytowanego pliku jpk, etc.

W Gratyfikancie nexo/nexo PRO pozwala m.in. na automatyczne:

  • wysłanie do pracownika e-mail z odcinkiem wynagrodzenia po zatwierdzeniu listy płac;
  • oznaczenie operacji bankowej dotyczącej wynagrodzenia jako wrażliwej;
  • oznaczenie wybraną flagą edytowanego ręcznie wynagrodzenia;
  • wysłanie wg harmonogramu wiadomości e-mail do użytkownika z raportem własnym o kończących się badaniach okresowych i szkoleniach BHP, etc.

W Biurze nexo pozwala na automatyczne rozliczenie miesiąca we wszystkich podmiotach, czyli:

  • naliczenie składek ZUS;
  • wygenerowanie zaliczek PIT dla wspólników;
  • utworzenie dokumentów amortyzacji zbiorczej;
  • wygenerowanie zbiorczych zestawień VAT sprzedaży.

Co zrobić by moduł Automatyzacja zadziałał

  1. Określ w swojej firmie powtarzalne czynności lub obszary, w których sprawna komunikacja podniosłaby efektywność pracy.
  2. Stwórz scenariusz automatu dla Twojej firmy - podaj jakie czynności mają się wykonać przy jakich warunkach/ wg. jakiego harmonogramu (możesz wykorzystać przykładowe automaty, które widoczne są w module).
  3. Automat zacznie działać po zapisaniu go w systemie wg. określonych w nim warunków; możesz też zaplanować opóźnienie jego wykonania.
  4. Dla lepszego zarządzania automatami można grupować je w kategorie.

Wypróbuj Automatyzację za darmo

Moduł Automatyzacja możesz aktywować w swoim programie  nexo/ nexo PRO i przez 1 miesiąc pracować na nim całkowicie za darmo na dowolnej liczbie stanowisk.

Chcąc aktywować Automatyzację w programie nexo/nexo PRO należy:

  • wybrać w drzewku modułów w grupie ‘Ewidencje dodatkowe’ pozycję ‘Automatyzacja’;
  • na ekranie powitalnym wybierz 'Aktywuj Automatyzację' (uwaga: wymagane jest podłączone Konto InsERT).

Jak zakupić Automatyzację

Po upłynięciu bezpłatnego miesiąca działania Automatyzacji, korzystanie z niej jest możliwe po wykupieniu osobnej licencji modułu na okres  1, 3 lub 12 miesięcy (jest to licencja oddzielnie płatna od licencji programu nexo/nexo PRO).

Chcę kupić Automatyzację