Subiekt Sprint 2 - obsługa sprzedaży detalicznej

Subiekt Sprint 2 to dodatek do programu Subiekt GT pozwalający na wygodną i intuicyjną obsługę sprzedaży detalicznej. Umożliwia szybką sprzedaż zarówno na stanowiskach kasowych jak i samoobsługowych, w małych i dużych sklepach, a także sklepach sieciowych. 

Subiekt Sprint 2 pozwala na realizację sprzedaży za pomocą ekranów dotykowych;  współpracuje także z czytnikami kodów, wagami elektronicznymi, kolektorami danych, a także urządzeniami fiskalnymi.

Subiekt Sprint 2 dane dotyczące kontrahentów, towarów, cen itp. wymienia z systemem bazowym Subiekt GT. Sam program Subiekt Sprint 2 posiada dwa moduły: moduł Sprzedaż, w którym wystawia się dokumenty sprzedażowe, oraz moduł Zarządzanie pozwalający na konfigurację stanowisk i podłączonych do nich urządzeń, delegowanie i rozliczanie sprzedawców itp.

Najważniejsze funkcje Subiekta Sprint 2 

Sprzedaż

  • obsługa ekranów dotykowych;
  • bardzo intuicyjne i szybkie wystawianie i fiskalizowanie dokumentów dzięki realizacji tego 'on-line';
  • obsługa dokumentów handlowych: paragonów (w tym imiennych), faktur sprzedaży (w tym detalicznych i uproszczonych), zwrotów ze sprzedaży detalicznej (także dla paragonów nieistniejących w systemie);
  • możliwość anulowania zarówno poszczególnych pozycji jak i całego dokumentu;
  • obsługa rabatów do pozycji lub do całego dokumentu, możliwość ich usuwania; zarządzanie progami rabatowymi dla sprzedawców;
  • obsługa promocji czasowych;
  • możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na jednym stanowisku;
  • drukowanie dokumentów na urządzeniach fiskalnych i drukarkach graficznych;
  • możliwość ponownego wydruku ostatniego dokumentu;
  • wyszukiwanie towarów za pomocą czytnika lub poprzez wyszukiwarkę InsTYNKT (po nazwie, symbolu, PLU itp.);
  • możliwość sprawdzania informacji o towarze w trakcie sprzedaży, a także jego dostępności w innych oddziałach;
  • możliwość obsługi kodów kreskowych ze zmienną ilością lub wagą;
  • obsługa asortymentów powiązanych (np. towar + opakowanie);
  • bardzo elastyczne zarządzanie modelem przyjmowanych płatności gotówkowych i bezgotówkowych, także w walutach;
  • wyliczanie reszty z możliwością wyboru waluty;
  • drukowanie raportu dobowego z poziomu aplikacji;
  • współpraca z wieloma modelami urządzeń fiskalnych, czytników, wag elektronicznych i wyświetlaczy;

Zarządzanie

  • możliwość wykonywania archiwizacji i dearchiwizacji danych, także zabezpieczanych hasłem;
  • konfiguracja stanowisk z możliwością przypisywania im ustawień zbiorczo lub indywidualnie;
  • możliwość określania specyfiki stanowiska przez np. ograniczanie na nim listy dostępnych towarów tylko do wybranych grup (np. tylko owoce i warzywa);
  • przypisywanie stanowiskom typu interfejsu (klasyczny bądź dla ekranów dotykowych);
  • możliwość zarządzania uprawnieniami personelu, a także definiowania grup uprawnień jako ról przypisywanych poszczególnym członkom personelu;
  • ustalanie kursów walut;
  • zarządzanie formami płatności dostępnymi na poszczególnych stanowiskach;
  • otwieranie i zamykanie sesji kasowych, rozliczanie kasjerów;
  • zarządzanie danymi klientów;
  • zarządzanie danymi towarów z możliwością ustalania dla nich indywidualnych cen per oddział;
  • ewidencjonowanie i przeglądanie wystawionych dokumentów z możliwością ich usunięcia, ponownego zafiskalizowania lub wydruku ich duplikatu;
  • obsługa zwrotów z możliwością zatwierdzenia przyjęcia towaru;
  • możliwość przesunięć międzymagazynowych;
  • zaawansowana inwentaryzacja także z opcją przesortów;
  • zarządzanie urządzeniami zewnętrznymi przypisywanymi do poszczególnych stanowisk;

Synchronizacja danych

  • współpraca z systemem sprzedażowo-magazynowym Subiekt GT;
  • możliwość wyboru typu synchronizacji: zcentralizowanej lub rozproszonej;
  • wymiana danych o podmiocie, kartotekach towarowych, kontrahentach, cennikach i użytkownikach;
  • synchronizacja stanów magazynowych;
  • wysyłanie dokumentów sprzedaży wystawionych na stanowisku do systemu Subiekt GT z opcją grupowania paragonów per użytkownik wystawiający;
  • możliwość generowania w Subiekcie GT dokumentu przychodu wewnętrznego na brakujące stany;
  • eksportowanie dokumentów powstałych jako rozliczenie sesji kasjerów;
  • możliwość definiowania poszczególnych zadań synchronizacji;
  • rejestr wykonanych operacji synchronizacji z ich szczegółowym opisem;
  • możliwość automatycznego czyszczenia rejestru synchronizacji o zapisy starsze niż wybrana ilość dni;
  • opcja ustalania harmonogramu wykonywania synchronizacji;
  • import z Subiekta GT definicji promocji i dodatkowych kodów kreskowych powiązanych z ilością.
  • Licencjonowanie Subiekta Sprint 2

    Licencja podstawowa programu Subiekt Sprint 2 pozwala na pracę na jednym stanowisku sprzedażowym, w ramach jednej jednostki organizacyjnej. Jeśli zachodzi taka potrzeba można zakupić rozszerzenie o kolejne stanowiska.

    Wymagania systemowe

    Subiekt Sprint 2 wymaga współpracy z systemem sprzedażowo-magazynowym Subiekt GT w wersji 1.39 lub wyższej.

    Potrzebuje również ok 500 MB wolnej przestrzeni dyskowej.

    Pozostałe wymagania są takie same jak dla innych programów linii InsERT GT i można je znaleźć tutaj.

    Wypróbuj za darmo!

    Możesz za darmo wypróbować w pełni funkcjonalne demo programu Subiekt Sprint 2 pobierając je tutaj.

Chcę kupić Subiekta Sprint 2