Subiekt Sprint 2 - obsługa sprzedaży detalicznej

Subiekt Sprint 2 to dodatek do programu Subiekt GT pozwalający na wygodną i intuicyjną obsługę sprzedaży detalicznej. Umożliwia szybką sprzedaż zarówno na stanowiskach kasowych jak i samoobsługowych, w małych i dużych sklepach, a także sklepach sieciowych.
Subiekt Sprint 2 pozwala na realizację sprzedaży za pomocą ekranów dotykowych; współpracuje także z czytnikami kodów, wagami elektronicznymi, kolektorami danych, a także urządzeniami fiskalnymi.
Subiekt Sprint 2 dane dotyczące kontrahentów, towarów, cen itp. wymienia z systemem bazowym Subiekt GT. Sam program Subiekt Sprint 2 posiada dwa moduły: moduł Sprzedaż, w którym wystawia się dokumenty sprzedażowe, oraz moduł Zarządzanie pozwalający na konfigurację stanowisk i podłączonych do nich urządzeń, delegowanie i rozliczanie sprzedawców itp.
Najważniejsze funkcje Subiekta Sprint 2
Sprzedaż
- obsługa ekranów dotykowych;
- bardzo intuicyjne i szybkie wystawianie i fiskalizowanie dokumentów dzięki realizacji tego 'on-line';
- obsługa dokumentów handlowych: paragonów (w tym imiennych), faktur sprzedaży (w tym detalicznych i uproszczonych), zwrotów ze sprzedaży detalicznej (także dla paragonów nieistniejących w systemie);
- możliwość anulowania zarówno poszczególnych pozycji jak i całego dokumentu;
- obsługa rabatów do pozycji lub do całego dokumentu, możliwość ich usuwania; zarządzanie progami rabatowymi dla sprzedawców;
- obsługa promocji czasowych;
- możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na jednym stanowisku;
- drukowanie dokumentów na urządzeniach fiskalnych i drukarkach graficznych;
- możliwość ponownego wydruku ostatniego dokumentu;
- wyszukiwanie towarów za pomocą czytnika lub poprzez wyszukiwarkę InsTYNKT (po nazwie, symbolu, PLU itp.);
- możliwość sprawdzania informacji o towarze w trakcie sprzedaży, a także jego dostępności w innych oddziałach;
- możliwość obsługi kodów kreskowych ze zmienną ilością lub wagą;
- obsługa asortymentów powiązanych (np. towar + opakowanie);
- bardzo elastyczne zarządzanie modelem przyjmowanych płatności gotówkowych i bezgotówkowych, także w walutach;
- wyliczanie reszty z możliwością wyboru waluty;
- drukowanie raportu dobowego z poziomu aplikacji;
- współpraca z wieloma modelami urządzeń fiskalnych, czytników, wag elektronicznych i wyświetlaczy;
Zarządzanie
- możliwość wykonywania archiwizacji i dearchiwizacji danych, także zabezpieczanych hasłem;
- konfiguracja stanowisk z możliwością przypisywania im ustawień zbiorczo lub indywidualnie;
- możliwość określania specyfiki stanowiska przez np. ograniczanie na nim listy dostępnych towarów tylko do wybranych grup (np. tylko owoce i warzywa);
- przypisywanie stanowiskom typu interfejsu (klasyczny bądź dla ekranów dotykowych);
- możliwość zarządzania uprawnieniami personelu, a także definiowania grup uprawnień jako ról przypisywanych poszczególnym członkom personelu;
- ustalanie kursów walut;
- zarządzanie formami płatności dostępnymi na poszczególnych stanowiskach;
- otwieranie i zamykanie sesji kasowych, rozliczanie kasjerów;
- zarządzanie danymi klientów;
- zarządzanie danymi towarów z możliwością ustalania dla nich indywidualnych cen per oddział;
- ewidencjonowanie i przeglądanie wystawionych dokumentów z możliwością ich usunięcia, ponownego zafiskalizowania lub wydruku ich duplikatu;
- obsługa zwrotów z możliwością zatwierdzenia przyjęcia towaru;
- możliwość przesunięć międzymagazynowych;
- zaawansowana inwentaryzacja także z opcją przesortów;
- zarządzanie urządzeniami zewnętrznymi przypisywanymi do poszczególnych stanowisk;
Synchronizacja danych
- współpraca z systemem sprzedażowo-magazynowym Subiekt GT;
- możliwość wyboru typu synchronizacji: zcentralizowanej lub rozproszonej;
- wymiana danych o podmiocie, kartotekach towarowych, kontrahentach, cennikach i użytkownikach;
- synchronizacja stanów magazynowych;
- wysyłanie dokumentów sprzedaży wystawionych na stanowisku do systemu Subiekt GT z opcją grupowania paragonów per użytkownik wystawiający;
- możliwość generowania w Subiekcie GT dokumentu przychodu wewnętrznego na brakujące stany;
- eksportowanie dokumentów powstałych jako rozliczenie sesji kasjerów;
- możliwość definiowania poszczególnych zadań synchronizacji;
- rejestr wykonanych operacji synchronizacji z ich szczegółowym opisem;
- możliwość automatycznego czyszczenia rejestru synchronizacji o zapisy starsze niż wybrana ilość dni;
- opcja ustalania harmonogramu wykonywania synchronizacji;
- import z Subiekta GT definicji promocji i dodatkowych kodów kreskowych powiązanych z ilością.
Licencjonowanie Subiekta Sprint 2
Licencja podstawowa programu Subiekt Sprint 2 pozwala na pracę na jednym stanowisku sprzedażowym, w ramach jednej jednostki organizacyjnej. Jeśli zachodzi taka potrzeba można zakupić rozszerzenie o kolejne stanowiska.
Wymagania systemowe
Subiekt Sprint 2 wymaga współpracy z systemem sprzedażowo-magazynowym Subiekt GT w wersji 1.39 lub wyższej.
Potrzebuje również ok 500 MB wolnej przestrzeni dyskowej.
Pozostałe wymagania są takie same jak dla innych programów linii InsERT GT i można je znaleźć tutaj.
Wypróbuj za darmo!
Możesz za darmo wypróbować w pełni funkcjonalne demo programu Subiekt Sprint 2 pobierając je tutaj.