Rewizor GT - prowadzenie ksiąg handlowych

Rewizor GT to nowoczesny program finansowo-księgowy dla małych i średnich firm. System spełnia wymagania Ustawy o Rachunkowości, a także warunki określone przez Unię Europejską. Jest doskonałym narzędziem zarówno dla samodzielnych księgowych jak i biur rachunkowych.
Rewizor GT to system intuicyjny i przyjazny, pozwalający na efektywną i sprawną obsługę ksiąg handlowych: od ustalania planu kont, poprzez dekretację i księgowanie, obsługę rozrachunków, po administrację środkami trwałymi. Dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT możliwa jest także podstawowa obsługa płac.
Najważniejsze funkcje Rewizora GT:
- administracja planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego roku obrotowego, automatycznie tworzenie kont kartotekowych przez podłączanie kartotek, obsługa kont pozabilansowych;
- zaawansowana dekretacja: podział na dekrety i dokumenty zaksięgowane, wygodna automatyzacja licznych procesów (np. tworzenia oraz rozliczania rozrachunków, generowania zapisów VAT), obsługa dekretów walutowych;
- automatyzacja dekretacji (dekretacja kontekstowa oraz import); zaawansowane schematy importu; dedykowany moduł dla użytkowników pracujących jednocześnie na Subiekcie GT i Rewizorze GT;
- rozbudowane zarządzanie rozrachunkami; spójność rozrachunków z zapisami na kontach; dostępność historii rozrachunków; rozrachunki wspólne z Subiektem GT;
- ewidencjonowanie i rozliczanie VAT całkowicie zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami: ewidencje transakcji krajowych VAT, wewnątrzwspólnotowych i pozaunijnych; automatyczne generowanie i wysyłanie plików JPK_V7M oraz JPK_V7K;
- ewidencjonowanie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych; możliwość wykonywania na nich wszystkich operacji księgowych;
- możliwość definiowania i wyliczania wielu sprawozdań, a także zestawień finansowych i deklaracji skarbowych;
- możliwość edycji wydruków graficznych (wszystkie), a także tekstowych (główne); rozbudowana administracja wydrukami graficznymi;
- specjalne funkcje dedykowane pracy w biurach rachunkowych: możliwość prowadzenia ksiąg dla dowolnej liczby podmiotów gospodarczych oraz przenoszenia planów kont pomiędzy podmiotami, import dokumentów z plików generowanych w Subiekt GT, archiwizacja wszystkich podmiotów jednocześnie, operacje zbiorcze na licencjach i wiele innych;
- współpraca z KSeF (Krajowym Systemem e-Faktur).
Dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, Rewizor GT dostępny jest również w promocyjnej cenie w ramach specjalnych zestawów (patrz cennik).
Zasady licencjonowania Rewizora GT
Podstawowa licencja Rewizora GT nie posiada ograniczenia liczby stanowisk i pozwala na prowadzenie ksiąg jednej jednostki organizacyjnej mieszczącej się pod adresem wskazanym w karcie rejestracyjnej.
Jeśli potrzebujemy mieć możliwość pracy w Rewizorze GT łącząc się z innej lokalizacji niż miejsce wskazane w karcie rejestracyjnej licencji, należy dokupić tzw. Licencję na pracę zdalną/ oddziałową.
W przypadku rejestracji programu przez firmę świadczącą usługi księgowe, podstawowa licencja Rewizora GT umożliwia pracę na dowolnej ilości stanowisk i prowadzenie aktywnych ewidencji księgowych dla 5 podmiotów gospodarczych.
Można zakupić rozszerzenia tej licencji:
- o kolejne 5 podmiotów
- rozszerzenie OPEN na nieograniczoną liczbę obsługiwanych podmiotów.
Dodatkowy zakup Licencji na pracę zdalną/ oddziałową umożliwia księgowemu pracę na Rewizorze GT w następujących przypadkach:
- w siedzibie klienta - można tam przetwarzać dane wyłącznie tego klienta;
- poza swoim biurem i poza siedzibą klienta, czyli np. w prywatnym mieszkaniu;
- na komputerze przenośnym przypisanym do jednostki organizacyjnej księgowego, bez względu na miejsce pracy na tym komputerze, również w siedzibie klienta - w takiej sytuacji istnieje jednak ograniczenie czasowe do 12 godzin pracy miesięcznie w siedzibie danego klienta.
Wypróbuj Rewizora GT za darmo!
Pobranie i zainstalowanie wersji DEMO pozwala na bezpłatne utworzenie nowego podmiotu (wypełnionego danymi przykładowymi bądź całkowicie pustego i wymagającego wprowadzenia wszystkich danych przez użytkownika) i zapoznanie się z wszystkimi funkcjonalnościami programu. Na bezpłatnie utworzonej bazie firmy można pracować przez 45 dni - po tym czasie nastąpi jej zablokowanie. Zablokowany podmiot można ewentualnie uruchomić na nowo (odblokować) wpisując do niego zakupiony kod licencji programu.