Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Koszyk

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Subiekt GT - system obsługi sprzedaży i magazynów

Subiekt GT jest nowoczesnym systemem sprzedaży, stworzonym z myślą o firmach potrzebujących sprawnego narzędzia wspierającego całościową obsługę działu handlowego, magazynu, sklepu, serwisu usług itp.

Subiekt GT jest następcą znanych w Polsce programów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5, Subiekta dla Windows. Dzięki prostej, intuicyjnej obsłudze oraz bogatej funkcjonalności system ten cieszy się niegasnącą popularnością. Zastosowane rozwiązania biznesowe oraz nowoczesne technologie sprawiają, że  Subiekt GT jest najczęściej wybieranym w Polsce programem do wspomagania sprzedaży.

Subiekt GT, należący do linii InsERT GT, jest w pełni zintegrowany z pozostałymi programami tejże linii, pozwalając na sprawną współpracę z działem księgowości, kadr i płac, czy systemem CRM (zarządzania relacjami z klientami). W pełni współpracuje również z systemem rezerwacji zarezerwuj.pl, serwisem internetowym vendero, a także programem Sello do obsługi sprzedaży aukcyjnej.

Najważniejsze funkcje Subiekta GT:

  • dostępność wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych i ich pełna obsługa;
  • zarządzanie kartotekami kontrahentów, obejmujące także informacje CRM (zarządzania relacjami z klientami); możliwość definiowania własnych pól w kartotece;
  • obsługa kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych obejmująca rozbudowaną kalkulację cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);
  • pełna rozłączność dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
  • dostępność przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
  • obsługa zamówień z rezerwacją towarów i fakturami zaliczkowymi;
  • zaawansowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych); operacje wpłat, wypłat oraz transferów, a także opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.;
  • pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;
  • duża pula różnorodnych zestawień, raportów i analiz, a także możliwość tworzenia raportów własnych;
  • zaawansowania obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);

Zasady licencjonowania Subiekta GT

Podstawowa licencja Subiekta GT pozwala na pracę jednocześnie na 3 stanowiskach. Program może być zainstalowany na większej liczbie komputerów, ale nie pozwoli na zalogowanie się i pracę w tym samym czasie więcej niż 3 użytkowników. Dodatkowym ograniczeniem wskazanym w licencji jest praca na stanowiskach zlokalizowanych pod tym samym adresem, który został wskazany podczas rejestracji licencji.

Można dokupywać rozszerzenia Subiekta GT o kolejne stanowiska. Rozszerzenia sprzedawane są w pakietach po 3 stanowiska. Uwaga: wzrost ilości aktywnych stanowisk Subiekta GT podnosi również cenę jego rocznego abonamentu ulepszeń (patrz cennik).

Jeśli potrzebujemy umożliwić pracę na Subiekcie GT na stanowiskach łączących się z jedną bazą danych, ale z różnych lokalizacji (np. kilka oddziałów pracujących na wspólnej bazie danych), należy dla każdej kolejnej lokalizacji dokupić tzw. Licencję na pracę zdalną/ oddziałową. Stanowi ona dokument legalizujący pracę Subiekta GT pod innym adresem niż ten wskazany przy rejestracji licencji jako podstawowa lokalizacja firmy.

Wypróbuj Subiekta GT za darmo!

Pobranie i zainstalowanie wersji DEMO pozwala na bezpłatne utworzenie nowego podmiotu (wypełnionego danymi przykładowymi bądź całkowicie pustego i wymagającego wprowadzenia wszystkich danych przez użytkownika) i zapoznanie się z wszystkimi funkcjonalnościami programu. Na bezpłatnie utworzonej bazie firmy można pracować przez 45 dni - po tym czasie nastąpi jej zablokowanie. Zablokowany podmiot można ewentualnie uruchomić na nowo (odblokować) wpisując do niego zakupiony kod licencji programu.

Witryna stworzona na platformie