Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Koszyk

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Subiekt 123 - aplikacja do fakturowania on-line i... wiele więcej!

Subiekt 123 to wygodna aplikacja do fakturowania on-line. Pozwala w łatwy i przyjemny sposób wystawiać faktury on-line, zarządzać kartotekami naszych towarów i usług oraz danymi o naszych klientach.

Subiekt 123 to przyjazny i intuicyjny system obsługi sprzedaży bez zarządzania magazynem. Umożliwia pracę z dowolnego miejsca - wystarczy połączenie z Internetem.

Subiekt 123 obsługuje generowanie plików JPK. Dzięki integracji z programami księgowymi linii InsERT nexo, aplikacja Subiekt 123 umożliwia również łatwe przekazywanie na bieżąco dokumentów do biura rachunkowego.

Funkcje aplikacji Subiekt 123:

  • Wystawianie dokumentów sprzedaży - faktury, paragony, a także korekty tych dokumentów... Korzystając z wprowadzonych wcześniej kartotek klientów i asortymentu oraz form i terminów płatności w kilkadziesiąt sekund wystawisz dokument sprzedaży, a eksportując go do PDF będziesz mógł przesłać do klienta. Jeśli wystawiasz regularnie takie same faktury, to aplikacja pozwoli na zdefiniowanie ich automatycznego generowania i wysyłki do klientów.
  • Obsługa sprzedaży w walutach - system pozwala na wystawianie dokumentów walutowych, wspiera obsługę transakcji unijnych i eksportowych. Sam pobiera aktualne kursy i pozwala na generowanie faktur dwujęzycznych: polsko-angielskich i polsko-niemieckich
  • Zarządzanie informacjami o klientach - w przyjazny sposób możesz prowadzić kartoteki Twoich klientów, także pobierając ich dane teleadresowe z bazy GUS. Możliwość przypisania do kartoteki klienta terminu płatności czy rabatu usprawni potem wystawianie dokumentów.
  • Prowadzenie kartoteki asortymentów - możliwość zapisania i zarządzania danymi o Twoim asortymencie uprzyjemni ci pracę i podniesie jej efektywność.
  • Dostarczanie zestawień - możliwość generowania w aplikacji różnych zestawień dotyczących Twojej sprzedaży dostarczy Ci danych do podejmowania jak najlepszych decyzji biznesowych. Zestawienia możesz wyeksportować do formatów CSV i PDF.
  • Obsługa JPK - system umożliwia wygenerowanie plików JPK_VAT (jednolitego pliku kontrolnego dla ewidencji sprzedaży VAT) oraz JPK_FA (jednolitego pliku kontrolnego dla faktur VAT).
  • Wsparcie dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - aplikacja wpiera zarówno firmy handlujące z JST i umożliwia ustawienie na dokumencie  różnego nabywcy i odbiorcy, jak również pozwala JST będącej wystawcą dokumentów ustawianie na fakturach jednostki nadrzędnej jako sprzedawcy
  • Zarządzanie - aplikacja posiada ekran główny pozwalający na indywidualną konfigurację elementów na nim się znajdujących. To Ty decydujesz jakie przypomnienia i skróty chcesz na nim mieć widoczne.
  • Kalendarz płatności - odpowiednie ustawienie parametrów na początku pracy z systemem, pozwoli by aplikacja przypomniała Ci o terminach płatności składek lub zobowiązań Twoich klientów
  • Integracja - program integruje się z wieloma urządzeniami fiskalnymi, których listę można sprawdzić tutaj

Moduły dodatkowe Subiekta 123

Fiskalizacja

Moduł Fiskalizacja dla aplikacji Subiekt 123 pozwala na współpracę systemu z drukarkami fiskalnymi. Lista drukarek fiskalnych kompatybilnych z Subiektem 123 dostępne jest tutaj.

Połączenie drukarki z modułem Fiskalizacja odbywa się poprzez Serwer Urządzeń Zewnętrznych - dodatkową aplikację do zarządzania urządzeniami. Instrukcję konfiguracji połączenia można znaleźć tutaj.

Użytkownik+

Moduł Użytkownik+ pozwala na dodanie 3 kolejnych pracowników, którzy będą mogli obsługiwać aplikację Subiekt 123 logując się poprzez swoje indywidualne konta.

Instrukcję dodawania kolejnego użytkownika można znaleźć tutaj.

Magazyn

Moduł Magazyn umożliwia prowadzenie w aplikacji Subiekt 123 gospodarki magazynowej, kontrolę stanów magazynowych, zarządzanie ruchem magazynowym towarów za pomocą wystawianych dokumentów przyjęć i wydań zewnętrznych lub wewnętrznych.

Wypróbuj Subiekta 123 za darmo

Chcąc zapoznać się z wszystkimi funkcjonalnościami Subiekta 123 możesz aktywować jego wersję próbną na 30 dni zupełnie za darmo!

W tym celu należy:

  • zalogować się (ewentualnie wcześniej bezpłatnie założyć) na swoje Konto InsERT;
  •  upewnić się, że masz wybraną w koncie odpowiednią firmę lub zmienić ją na właściwą;
  •  w zakładce 'Moje produkty', w sekcji 'Polecane w Markecie' znaleźć pozycję 'Subiekt 123' i kliknąć w niej 'Dowiedz się więcej';
  • w oknie, które się otworzy ,kliknąć 'Aktywuj 1 miesiąc za darmo';
  • potwierdzić niezbędne zgody, by aktywacja wersji próbnej została zakończona pomyślnie.
Witryna stworzona na platformie